mandag den 24. februar 2014

Velkommen

Velkommen til Hedeheksen. Denne blok har jo eksisteret længe, men kom aldrig rigtigt i brug, da problemerne, som var årsag til oprettelsen af den, hurtigt blev løst.
Nu har jeg imidlertid valgt at nedlægge Blæksprutten, og vil køre videre med Hedeheksen; der er ganske enkelt sket så meget i mit liv, så jeg trænger til fornyelse på bloggen.
Der vil måske blive langt mellem indlæggene; jeg har erkendt at jeg ikke længere orker at skrive hverken dagligt eller ugentligt. Hatten af for dem, der kan det, men i øjeblikket har jeg ikke det overskud.
Mit arbejde tager en del tid og dræner mig for energi, og jeg er stadig nu efter et halvt års arbejde ikke blevet særlig god til at administrere min tid og energi. Gad vide om det nogensinde sker; det er rigtig svært når der er dage hvor jeg sprudler af energi, og andre dage, hvor jeg næsten ikke kan løfte en kaffekop... :(
Jeg vil gøre mit bedste her på bloggen, som vil komme til at indeholde lidt af hvert ;)

Velkommen - og god kigge- og læselyst...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar