mandag den 17. marts 2014

Færdig strik...

Et multifarvet halstørklæde til en veninde er røget af pindene...


Det er strikket i multifarvet "Daylight" fra Superbest på pind nr. 5½, uden opskrift; bare som et langt halstørklæde i rib, hvorefter enderne er syet sammen.

Jeg har selv et næsten magen til; det har jeg brugt rigtig meget i den kolde tid.


Et lille babysæt bestående af hue, halstørklæde og vanter er også blevet færdig.


Det er strikket i Filcolanas råhvid "Arwetta" og på pind 3½-4 efter opskrift fra "Babystrik på pinde 3½-4" af Lene Holme Samsøe.

I øjeblikket strikker jeg på en bluse til mig selv; om den nogensinde bli'r færdig, ved jeg ikke ;) Opskriften er ikke eksisterende, så jeg strikker bare derudaf, og så må jeg se hvad det ender med...

Go' mandag aften...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar