torsdag den 23. oktober 2014

Længe siden...

Det er længe siden jeg sidst har blogget, ja, faktisk fire måneder... Grunden hertil er jo nok først og fremmest at jeg har haft og stadig har travlt med arbejde, samt at campinglivet har taget min tid henover sommeren. Og i kraft af at jeg hver dag er i kontakt med mange mennesker, og får et stort "kommunikationsbehov" dækket, bliver bloggeriet skubbet i baggrunden. Endelig deler jeg jo også en del på Instagram, hvor der er mange andre bloggere; det er lidt hurtigere og knapt så uforpligtende som bloggen.

Af samme grund har jeg heller ikke læst og kommenteret hos andre bloggere; jeg har faktisk ikke brugt min pc i månedsvis, og telefonen er altså ikke så velegnet til den slags, som jeg ville ønske.

En kort update af de sidste måneder er vist på sin plads; må se om jeg kan få det gjort i weekenden. Der er jo sket en del siden sidst ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar